reklama

Papučová premiérka len mlčala a súhlasila

Prekvapil Vás chaos a rozdielne názory na aktuálnom rokovaní európskych lídrov v Bruseli? Mňa nie. Už témy zasadnutia naznačovali, že to bude rokovanie nejednoznačné a dohoda aspoň v niektorých oblastiach sa narodí len veľmi ťažko. Zdá sa, že novú európsku zmluvu napokon uzavrie 23 členských štátov. Kľúčový bol názor premiéra jednej z najsilnejších európskych ekonomík Davida Camerona, ktorý za Veľkú Britániu odmietol pakt "Merkozy". Pre SNS je sympatický aj postoj českého predsedu vlády Petra Nečasa, ktorý odmietnutím dohody jasne ukázal, že je premiérom suverénneho štátu, ktorý sa pred Bruselom netrasie. Aký je to rozdiel s našou papučovou premiérkou, ktorá na summite mlčala a zrejme súhlasila s čímkoľvek - až sa mi žiada spýtať sa: Bola tam vôbec?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Z európskeho summitu ma zaujali ešte dva fakty. Ten, že sa európski lídri dohodli na poskytnutí približne 200 miliárd eur Medzinárodnému menového fondu, ktorý na záchranu zadlžených štátov eurozóny vytvorí paralelný fond k trvalému eurovalu - je to hlúposť a len ďalšie spomaľovanie zdochýnania chorého koňa. Ranu dlhov hazardérskych krajín v Európe totiž nezalepí ani 200-biliónový balík peňazí.

Pozastavil som sa aj nad informáciami, že Srbsko a Čierna Hora naďalej chcú vstúpiť do Európskej únie, Chorvátsko už dokonca podpísalo prístupovú dohodu. Nerozumiem krajinám, ktoré sa v dnešnej situácii tlačia do zoskupenia, ktoré dodýchava.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo si o tom myslíte Vy?

Ján Slota

Ján Slota

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som predsedom SNS, jedinej národnej strany na Slovensku. Pôsobím viac než 20 rokov v politike, ale stále sa cítim ako jeden z Vás - a dúfam, že náš dialóg v tomto priestore bude taký ako som ja: čestný, priamy a otvorený. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu