reklama

Zostávame, budeme bojovať ďalej!

Slováci, Slovenky, v prvom rade sa Vám chcem poďakovať za hlasy, ktoré SNS dostala v sobotňajších voľbách, veľmi si vážime každý z nich. Mám silnú chrípku, preto sa zatiaľ nestíham intenzívne sa zapájať do diskusie, ale verte mi, výsledok volieb ma neteší, ani s ním nie som spokojný. Viem, čo mám do budúcnosti urobiť a aj to urobím. Pozitívne na výsledku volieb je však to, že sa v našej strane upevnila súdržnosť, a to je dobrý nový začiatok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (67)

SNS voľby nezneistili, skôr som smutný z faktu, že v parlamente máme maďarskú iredentistickú stranu a o Matovičovi ani nehovoriac... TOTO je skutočná prehra sobotňajších volieb, pretože súvisí s osudom Slovenska. Ale rešpektujeme názor a želanie občanov a budeme veľmi kritickou stranou, ktorá aj mimo parlamentu môže prezentovať svoje názory a presviedčať občana, aby sa v budúcnosti rozhodol inak. Veď možno tie budúce parlamentné voľby nie sú až tak ďaleko ako si dnes myslíme...

SNS je tu ďalej, neklesáme na duchu, naopak - sme vymotivovaní pracovať ešte viac. Z minulosti sa len poučme, pred nami je budúcnosť. Máme na to, aby sme sa udržali, aby sme vydržali a uspeli podstatne lepšie. Čaká nás veľmi veľa práce, aby sme si dôveru získali naspať, máme nové plány, nové osobnosti, ktoré sa postupne etablujú na politickej scéne a dôveru mnohých z Vás si už stihli získať... To ma napĺňa optimizmom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem za dôveru tým, ktorí s nami vydržali.

Ján Slota

Ján Slota

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som predsedom SNS, jedinej národnej strany na Slovensku. Pôsobím viac než 20 rokov v politike, ale stále sa cítim ako jeden z Vás - a dúfam, že náš dialóg v tomto priestore bude taký ako som ja: čestný, priamy a otvorený. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu